torsdag 10 februari 2011

Äntligen mot bättre tider

Tror jag i alla fall, äntligen som sagt känns det som att min febersjuka håller på att ge med sig. Kändes som febertoppen var under Tisdags kvällen/Onsdag morgon. Men är fortfarande långt ifrån bra så det är ju segt värre, vilket gör att jag missar ett obligatoriskt seminarium under morgondagen och sviker min grupp för grupparbetet ytterliggare en gång. Har inte lyckats träffa dem en gång sen arbetet började på riktigt i Måndags, känns riktigt taskigt mot gruppen menmen är man sjuk så är man inte så mycket att göra åt. Därför har i alla fall bloggen blivit lidande under febertoppen förstås gjorde just ingenting igår mer än låg i soffan, drack vatten och tittade en del på tv. Men jag kommer tillbaka på riktigt så fort jag känner mig bra, för nu blir det bara några korta inlägg som denna. Har tänkt komma med en liten recension av spelet gamedevstory när jag kommer tillbaka!

1 kommentar: