måndag 28 februari 2011

Första Dagen

Ja idag är första dagen på jobbet. Ska bli spännande men just nu innan jag hunnit kommit dit undrar jag mest hur det kommer bli när jag kommer dit. Då jag inte riktigt tror att de anställda som jag ska hjälpa och arbeta tillsammans med är beredd på att jag kommer idag, utan tror att jag kommer imorgon. Men det ska nog gå det med, ska bli väldigt spännande att börja mitt första riktiga jobb/extra jobb på en väldans massa år. Bara hoppas att det blir uthärdligt också, tyvärr ska det bara vara administrativa uppgifter i princip. Men som tur är inom mitt ämne så att säga i alla fall. Så det ska bli spännande att se in i en organisation från det planet som är nu också. Efter utbildningen får man hoppas att man har en lite högre befattning, men det är då det. För nu så kommer detta ge massa erfarenhet hoppas jag, rapport om hur dagen har vart följer givetvis under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar