söndag 20 mars 2011

Filmrecension, Kaboom

Ja gårdagens film blev budget filmen Kaboom. Tvärtemot från i fredags hade jag inga förväntningar alls på den utan möjligen att den skulle vara kass. Men filmen överraskade mig väldigt positivt, var filmad mycket snyggt och med bra grejer. Var riktigt bra kvalite för att vara HD, tror knappt att jag sett många bättre faktiskt. Det syntes dock i att man inte kände igen skådespelarna och att det var rätt få miljöer och så. Men måste säga att handligen var riktigt bra, förutom slutet dock. Och att den hade lite av allt, mystik, sex, romantik och spänning till exempel. Tycker att skådespeleriet var riktigt bra, oväntad handling rakt igenom i princip så det var riktigt trevligt att se den. Så jag rekommenderar den ta och ge den en chans

Betyg: 4/5

4 kommentarer:

  1. hej benknackan. jättehäftig blogg! jag läser varje inlägg och tycker dina avatarer är superhäftiga. skulle inte du kunna göra en avatar av en bild från min favoritserie ifrån tidningen megapyton? jag skulle bli så glad! jag heter preben om du vill lägga med namn!!! tack på förhand :D

    ps. här är bilden http://seriewikin.serieframjandet.se/images/d/db/DJ_R%C3%B6v.JPG

    SvaraRadera
  2. Tack preben! Jag ahr gjort avataren nu, men den åker inte upp på bloggen. Så maila mig så skickar jag den till dig, eller skriv din mail i din kommentar.

    SvaraRadera
  3. grymt!!! djroev@gmail.com är min adress (hihi)

    SvaraRadera
  4. ultrafin avatar!!! du är verkligen skicklig. som tack så gjorde jag en dj:röv-strip åt dig som du kan lägga upp på din blogg eller på facebook. det är lite speciell humor men den är väldigt rolig när man förstår den. gillar man "fräckisar" är den perfekt!!! :D

    http://i56.tinypic.com/6fqcnd.jpg

    /preben!!!

    SvaraRadera