tisdag 1 mars 2011

Ny design

Ja nu har jag petat lite på designen gjort om bakgrundsbilden till något mer eget, undrar dock vafasen man ska använda för storlek på bilden för att det ska funka bra egentligen på blogger om man ska utan att den rullar med så att säga??

Vidare har jag lagt till ett par tabbar på sidan där jag samlar de olika "projekten" jag gör i photoshop. Kommer eventuellt utökas med någon mer flik om jag känner att det är läge för det.

Har också petat lite och ändrat typsnitt och färger lite här och där för att få en mer clean, enhetlig och egen stil på sidan. Om ni upplever sidan som tyngre/långsammare hör av er till mig!

Eller överhuvudtaget om ni upplever att sidan laddas långsamt hör av er! Har lite svårt att avgöra det själv då datorn är sjukt långsam haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar