söndag 28 augusti 2011

Minirecension: X-Men First Class


Igår blev det lite film då tjejen var och jobbade, filmen för kvällen blev X-Men First Class. Som jag tänkte skriva en liten recension om då. Till att börja med så måste jag säga att det var kul och se hur x-men filmerna starta eller vad man ska säga för jag tror att detta var en prequel till de andra tre filmerna. På grund utav det så var det också lite mindre actionscener och så än de andra kändes det som. Men den hade riktigt solid handling istället tyckte jag och bra skådespeleri. Specialeffekterna var riktigt bra också, men mest intressant var som sagt storyn där man fick veta hur allt började. Sammanfattningsvis så tycker jag att det är en bra actionrulle med intressant handling för serien. Dock är jag inte överförtjust i genren och handling kanske inte var den bästa om man inte har sett de andra filmerna. Om man inte har det så rekommenderar jag att man gör det efter man har sett denna. Så därför får X-Men First Class:
Vad tycker ni om poängsystemet ser det ok ut?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar