måndag 21 februari 2011

Jobb!

Jag blev anställd! OMFG Jag blev anställd! Dessutom utan särskilt mycket ansträngning score! Som ni har läst så har jag sökt ett jobb som jag ganska snabbt glömde vad det var då Academic Work brukar höra av sig dagen efter typ om de är intresserade. Sen så ringer de och stör mig i min sjukdom och gör ställer lite frågor över telefon och sen så akut jagar de mig i torsdags för att handledaren på academic vill ha tag på mig den dagen. Så fick man pallra sig dit och prata lite vagt om vad jobbet innebar. Och idag var jag alltså på plats för intervju var likadant där en tillknäppt människa som inte sa så mycket, beskrev också vagt vad det var jag skulle göra. Och frågade lite kort bara vad jag utbildade mig till och om hur jag kunde jobba typ. Sen så var det klart är bara att säga till när jag kan börja så börjar jag helt sjukt verkligen. Efter det pratade jag lite med tjejerna som jag ska hjälpa avlasta och de sa en jäkla massa saker istället vad jag skulle göra, hängde väl med på hälften i alla fall så det ska nog gå bra! Men det bästa av allt är ju att det är inom logistik så jag får välbehövlig och grym erfarenhet inför arbetslivet på riktigt då man ska bli chef över all världens logistik, då borde man få hyfsat betalt i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar