fredag 18 februari 2011

Muntlig Presentation, uppföljning

Ja det var såpass lustigt att den lärare som skulle vara ansvarig för våra redovisningar låg hemma och var sjuk, detta gjorde att vi fick en lärare som fick gå emellan två salar. Och vi blev förstås den grupp som skulle redovisa sist, fast tur var väl det kanske då en av våra gruppmedlemmar hade försovit sig och var ganska rejält försenad. Trots att vi var sist att redovisa lyckades jag hålla mina nerver i styr och blev faktiskt inte nervös alls inför själva presentationen. När det till sist var våran tur gick det också bra, presentationen rullade på fint och jag lyckades hålla ett lugnt och bra tempo och prata ganska tydligt i alla fall tror jag för att vara jag. Vi hade ju också turen att vara den enda av fyra grupper som läraren hann komma in och lyssna lite på men det gör faktiskt ingenting tycker jag då det var såpass lugnt som det var med arbetet och allt. Dessutom efter presentationen var vi typ den enda grupp det faktiskt kom frågor till, men det kan vara för att läraren var där eller helt enkelt för att våran redovisning var den som var den mest intressanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar